kaspersky security cloud free

کسپرسکی آنتی ویروس را با فضای ابری امنیتی رایگان جایگزین میکند.

از تاریخ ۲۷ دسامبر, کاربرانی که قصد دانلود آنتی ویروس رایگان کسپرسکی را دارند به صفحه فضای ابری امنیتی رایگان (security cloud free) هدایت میشوند.

شرکت روسیه ای سازنده کسپرسکی , آنتی ویروس رایگان کسپرسکی را در سال ۲۰۱۶ را با انتخاب منطقه ای منتشر کرد. و در سال ۲۰۱۷ هم پوشش سراسری جهانی آن را آغاز کرد.
راه کار آنتی ویروس رایگان در طول زمان در هر بخش کوچکی که کاربران رایانه ای نیاز داشتند تکامل یافت. آنتی ویروس کسپرسکی به یک برنامه متفاوت تکامل یافت و کمپانی تصمیم گرفت تا اسم برنامه را متناسب با عملکرد جدید برنامه عوض کند.
این شد که فضای ابری امنیتی رایگان کسپرسکی متولد شد و در حال حاضر جایگزین آنتی ویروس کلاسیک در وبسایت شده است.

توجه:
با وجود اینکه نسخه آنتی ویروس رایگان کسپرسکی دیگر در دسترس نیست, اما هنوز کار میکند و فعلا قرار نیست از دسترس خارج شود.

آنتی ویروس قدیمی قابلیت های محدودی را پشتیبانی میکرد, مثل محافظت رایانه, ایمیل و جستجوگر اینترنت از ویروس ها. همچنین بروزرسانی ها در دسترس کاربران بودند تا ابزار محافظتی و امنیتی را ارتقا دهند.

نسخه ابری امنیتی کسپرسکی در اکثر موارد عملکرد قابل مقایسه ای را ارائه می دهد. تفاوت های اصلی شامل این است که این آنتی ویروس برای سیستم عامل های تلفن همراه Android و iOS نیز موجود است و سرویس وی پی ان کسپرسکی هم قابلیت اتوماتیک بودن دارد. (البته محدود به ۲۰۰ مگابایت در روز)

کاربران اندروید میتوانند از نسخه رایگان اپلیکیشن برای مدیریت دسترسی ها و پاک کردن برنامه های اضافه استفاده کنند.

مطالعه کنید:  آسیب پذیری در آنتی ویروس های ESET ( نود۳۲ )

کسپرسکی ابزارهای دیگری را هم در برنامه اضافه کرده. بسیاری از این برنامه ها برای برنامه های شخصی یا خانوادگی و تجاری محفوظ است اما برخی از آنها در نسخه رایگان موجود است. ابزاری که در اختیار کاربران به صورت رایگان قرار می گیرد شامل پاک کننده پرونده برای پاک کردن ایمن پرونده ها, ابزاری برای پاک کردن داده های بلااستفاده و عیب یابی ویندوز است که برای تجزیه و تحلیل تأثیر یک بدافزار ها روی یک سیستم طراحی شده است.

سخن پایانی
رایگان همیشه رایگانه, و این چیز خوبی هست به خصوص اینکه کاربران آنتی ویروس رایگان کسپرسکی همچنان در حال دریافت به روزرسانی های برنامه هستند.همچنان باید فضای ابری را مورد بررسی قرار داد تا نقاط ضعف آن را دریافت. کاربران نسخه رایگان تقریباً به غیر از اتصال ایمن, برخی از ابزارها و برنامه های تلفن همراه عملکرد بیشتری ندارند.