قوانین و مقررات

مشتری گرامی شرکت مدیران سرور ضمن خوش آمد گویی به شما ، توجه شما را به مطالعه و رعایت موارد ذیل جلب می نمائیم . امیدواریم ضمن رعایت موارد از بروز هر مشکلی چلوگیری شده و باعث خللی در سرویس دهی ما به شما عزیزان نشود .

 

  1. مشتری مدیران سرور موظف است هنگام ثبت نام از نام و نام خانوادگی حقیقی خود (بصورت فارسی ) استفاده نماید . بدیهی است در صورت بروز مشکلات ناخواسته مدیران سرور به افراد حقیقی با اطلاعت فردی وافعی سرویس دهی میکند و پاسخگوی انها می باشد .
  2. مشتری زمان خرید سرویس مسئولیت بدون کم و کاست اطلاعات مبادله شده در سرویس خود را بدون قید و شرط قبول کرده مدیران سرور هیچ گونه مسئولیتی را در این رابطه نمی پذیرد .
  3. مشتری موظف می گردد که از سرویس خریداری شده برای انتشار و تکثیر ، فروش ، پخش غیر قانونی نرم افزار ،موسیقی ، فیلم ، سریال که تحت کپی رایت ایران و جهانی باشد استفاده ننماید . چنانچه موارد فوق مشاهده گردد مدیران سرو حق قطع دسترسی مشتری از سرویس را برای خود محفوظ می دارد .
  4. کلیه خدمات پشتیبانی این شرکت از طریق تیکت و تماس تلفنی (در ساعات اداری) می باشد و ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی تنها برای اطلاع رسانی می باشد .
  5. مشتری متعهد می شود که از سرویس خریداری شده تحت هیج شرایطی جهت نفوذ ، اخلال ،خرابکاری ، و کسب اطلاعات غیر قانونی در اینترنت استفاده ننماید در صورت ثابت شدن هر گونه از موارد ذکر شده مدیران سرور حق قطع دسترسی به سرویس آن کاربر را برای خود محفوظ می دارد .
  6. مشتری ضمن مطالعه کامل قوانین و الزام به رعایت کلیه بند های مقررات می تواند درخواست بازگشت وجه ( شامل سرور مجازی ، سرور اختصاصی نمی شود ) به مدت ۷ روز را در صورت ارائه دلیل قانع کننده (ایراد از سمت سرویس ازائه شده و غیر قابل رفع باشد ) ارائه کند .
  7. خریدار متعهد می شود که از سرویس خود تنها تحت قوانین رایج  در جمهوری اسلامی ایران استفاده نماید . بدیهی است در صورت عدم رعایت کلیه مسئولیت های ناشی از آن به عهده شخص مشتری می باشد .
  8. تمدید دوره ایی سرویس ها (۳،۶، ۱۲ ماهه ) منوط به پرداخت هزینه پیش از اتمام سرویس مورد نظر می باشد . قابل توجه است در صورت عدم پرداخت در مهلت مقرر سرویس مسدود و به حالت معلق در می آید . سرویس فوق تا ۱۵ روز (شامل سرور مجازی ، سرور اختصاصی نمی شود) نزد مدیران سرور باقی می ماند و پس از طی این مدت حدف و غیر قابل برگشت می باشد و مدیران سرور در قبال اطلاعات مشتری هیج مسئولیتی را نمی پذیرد .
  9. از پذیرش هر گونه سایتی که باعث افزایش مصرف و لود سرور هاستینگ باشد معذوریم و در صورت مشاهده ضمن اعلام به مشتری ، وجه پرداخت شده ظرف ۵ روز به حساب مشتری واریز می گردد.