لایسنس کسپرسکی

لایسنس کسپرسکی | امروزه داده‌های شرکتی در همه جا، همه زمان، بر روی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها قرار دارند و آزادانه از حوزه IT شما به بیرون می‌روند. محافظت موبایلی شما را در برابر خطراتی که مشخصا داده‌های حساس موبایلی را هدف می‌گیرند
و خطراتی که تلاش می کنند از نقاط ضعف امنیتی شرکت یا دستگاه‌های کارکنان به عنوان “نقطه پرش” برای نفوذ به سیستم استفاده کنند، محافظت می‌کند.

شرکت مدیران سرور به عنوان نماینده رسمی شرکت کسپرسکی لایسنس های اورجینال را بصورت نسخه های خانگی و سازمانی جهت ارائه به مشتریان عزیز و سازمان های محترم ارائه می کند

لایسنس کسپرسکی

سو استفاده از آسیب‌پذیری‌های پنهان در برنامه‌های مورد اعتماد یکی از رایج‌ترین روش‌های دسترسی به زیرساخت‌های IT از طریق یک نقطه پایانی خاص است. اولویت بندی و مدیریت کردن پچینگ آسیب‌پذیری‌ها به صورت زمان‌مند و کارامد
نیازمند یک درک عمیق از سواستفاده ها، رفتار آنها و اهداف کنونی آنها است.
سیستم خودکار کسپرسکی برای مدیریت پچ و ارزیابی آسیب‌پذیری‌ها، که براساس اطلاعات جهانی زمان واقعی در مورد فعالیت‌های سو استفاده است، پچینگ‌های مهم را در حالت به روزرسانی نگه می‌دارد، و در این راه اثری بر سیستم‌ها و کاربران در حال کار نمی گذارد.

با لایسنس کسپرسکی آسیب پذیری نقاط پایانی در برابر ریسک را به حداقل برسانید و در عین حال بهره‌وری خود را حداکثر کنید. دسترسی هر نقطه پایانی به برنامه‌ها، وبسایت‌ها و دستگاه‌ها را کنترل کنید:

شناسایی و مسدود کردن دسترسی نامناسب و تقویت کردن دسترسی‌های ارزشمند و مورد اعتماد.

تمام ابزارهای کنترلی با دایرکتوری فعال تلفیق می‌شوند و ایجاد و اعمال سیاست‌های خودکار یا سفارشی می‌تواند به صورت مرکزی یا به صورت مبتنی بر نقش‌ها انجام شود.

خرید کسپرسکی| فروش کسپرسکی| آنتی ویروس کسپرسکی | لایسنس kaspersky| Kaspersky Endpoint Security | خرید لایسنس کسپرسکی

 

لایسنس کسپرسکی

برتری های کسپرسکی

  • محافظت هوشمند و پیش‌گیرانه لایه به لایه محافظت قدرتمند و قدرت دفاع انعطاف‌پذیری را در برابر پیچیده‌ترین خطرات سایبری پیشرفته، شناخته شده و شناخته نشده، ارائه می‌کند.
  • تحلیل تقلید خطرات و روش‌ ابتکاری چندالگوریتمی، بدافزارهای ناشناخته را شناسایی کرده و نقش مکمل تکنولوژی‌های سنتی مبتنی بر امضا را دارد.
  • محافظت با کمک گرفتن از ابر (شبکه امنیتی کسپرسکی) موجب تسهیل شناسایی و مسدودسازی خطرات جدید در زمان واقعی و به محض اشکار شدن آنها می‌شود.
  • پیش‌گیری خودکار از سو‌استفاده‌ها به نحو پیش‌گیرانه‌ای Kaspersky کمک می‌کند تا پیشرفته‌ترین خطرات با مسدود کردن سو استفاده‌های مجرمین سایبری مسدود شوند.
  • کشیک سیستم: خطرات ناشناخته را با شناسایی الگوهای رفتار مشکوک مسدود می‌کند و فایل‌های کلیدی را در صورت آسیب دیدن سیستم بازیابی می‌کند: محافظتی مطمئن در برابر باج‌افزارها.
  • سیستم محافظت از نفوذ مبتنی بر میزبان (HIPS): فعالیت‌ها را محدود کرده و مجوزهای فعالیت را براساس سطح اعتماد نرم‌افزار صادر می‌کند.
  • فایروال شخصی: فعالیت شبکه را محدود می‌کند.
  • مسدود کننده حملات شبکه‌ای: حملات مبتنی بر شبکه را مسدود می‌کند.

Kaspersky Internet Security & Multi Device

Kaspersky Multi Device Internet Security اورجینال برای ۱ کامپیوتر اعتبار ۱ سال
Kaspersky Multi Device Internet Security اورجینال برای ۲ کامپیوتر اعتبار ۱ سال
Kaspersky Multi Device Internet Security اورجینال برای ۳ کامپیوتر اعتبار ۱ سال
Kaspersky Multi Device Internet Security اورجینال برای ۵ کامپیوتر اعتبار ۱ سال

Kaspersky Total Security Multi Device 2019
Kaspersky Total Security Multi Device اورجینال برای ۱ دستگاه اعتبار ۱ سال
Kaspersky Total Security Multi Device اورجینال برای ۳ دستگاه اعتبار ۱ سال 
Kaspersky Total Security Multi Device اورجینال برای ۵ دستگاه اعتبار ۱ سال

جهت خرید نسخه های سازمانی کسپرسکی با شماره شرکت و داخلی مورد نظر تماس بگیرید

 

خرید kaspersky ,خرید آنتی ویروس kaspersky, کسپرسکی ,خرید کسپرسکی, خرید آنتی ویروس کسپراسکای ,نمایندگی کسپرسکی ,خرید آنتی ویروس ,خرید کسپرسکی , نمایندگی kaspersky ,نمایندگی کسپراسکای ,نمایندگی کسپرسکی در ایران ,نمایندگی کسپراسکای در ایران ,آنتی ویروس ,خرید کسپرسکی ,نمایندگی کسپرسکی در ایران, kaspesky internet security for android ,خرید کسپراسکای لایسنس کسپراسکای ,کسپراسکای ,خرید آنتی ویروس کسپرسکی, خرید آنتی ویروس کسپرسکی ,خرید kaspersky, خرید آنتی ویروس kaspersky لایسنس kaspersky, خرید آنتی ویروس kaspersky ,خرید آنتی ویروس کسپرسکی, kaspersky total security, kaspersky internet security kaspersky antivirus, خرید kaspersky, فیمت کسپرسکی ، قیمت kaspersky, نسخه سازمانی کسپرسکی , endpoint select , endpoint advanced، نسخه سازمانی ، نسخه ادارات کوچک، نسخه small office ،نسخه end oint، خرید لایسنس ارزان کسپرسکی ، خرید لایسنس اندروید کسپرسکی،خرید لایسنس ۲۰۲۰ کسپرسکی،خرید لایسنس اورجینال کسپرسکی،لایسنس اورجینال کسپرسکی،لایسنس کسپرسکی