خرید سرور مجازی روسیه

با خرید سرور مجازی روسیه از مدیران سرور می توانید با یک آی پی ثابت بر روی یک شبکه پایدار از شهر مسکو سرور با پینگ تایم مناسب داشته باشید.

عدم کپی رایت در سرور مجازی روسیه برای ساکنان ایران باعث شده که این سرور به یکی از پرطرفدارترین سرویس ها انتخاب شود . استفاده از هارد های(SSD ) و رم های (DDR4) باعث افزایش سرعت سرویس شده تا جایی که شما در زمان استفاده از سرور خود احساس میکنید که با سیستم شخصی خود در حال کار هستید.

  •  منابع کاملا اختصاصی
  • حداکثر قدرت وانعطاف
  • بدون محدودیت در دسترسی
  • پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری
  • امکان نصب نرم افزهای خاص

خرید سرور مجازی روسیه

سرور مجازی | فروش سرور مجازی | VPS | سرور مجازی ارزان | خرید سرور مجازی روسیه

سرور مجازی روسیه

سرور مجازی : به چه معناست، چرا به آن نیاز دارید و مزایای آن چیست؟

میزبانی ابری، میزبانی مشترک، سرورهای خصوصی مجازی یا سرورهای اختصاصی – همه اینها برای صاحبان پروژه آنلاین مناسب هستند. اما همه آنها جوانب مثبت و منفی خود را دارند. سرور مجازی – نوع محبوب میزبانی است. اما مزایای آن چیست و چرا برای پروژه یا نیازهای شخصی خود به آن نیاز دارید؟

دیر یا زود هر صاحب پروژه با این مشکل روبرو می شود: چه میزبانی را برای آنلاین کردن پروژه انتخاب کند؟ ما اینجا هستیم تا در مورد محبوب ترین  سرور مجازی روسیه به شما بگوییم. این یک محیط مجازی ایزوله روی یک سرور اختصاصی با CPU، RAM و غیره خاص است.

نقطه ضعف منابع میزبانی مشترک با همه کاربران است که به اشتراک گذاشته می شود. ترافیک بیش از حد یا اضافه باری که مشتریان دیگر بر سرور می آورند ممکن است بر کار شما تأثیر بگذارد. اگر سرور مجازی را با یک هاست روسیه مقایسه کنیم، یک تفاوت قابل توجه وجود دارد: منابع VPS بین سایر کاربران به اشتراک گذاشته نمی شود، این باعث می شود که سرور مجازی خود را خریداری کنید و همیشه مقدار ثابتی از منابع در دسترس را دریافت کنید. بنابراین، با VPS می توانید “سایت های پر مصرف ” و اتصال ناپایدار را فراموش کنید.

مزایا و معایب میزبانی VPS

مزایای استفاده از VPS:

  • شما در تنظیمات و مدیریت سرور محدود نیستید – شما دسترسی ریشه دارید.
  • شما از پروژه ها و برنامه های کاربردی دیگر که در این سرور فیزیکی قرار دارند، مستقل می مانند.
  • سرورهای خصوصی مجازی به طور قابل توجهی هزینه کمتری نسبت به سرورهای اختصاصی دارند.
  • انعطاف پذیری در کار – شما توانایی تغییر پیکربندی سرور را دارید. به عنوان مثال، با VPS by is*hosting می توانید رم، قدرت پردازنده و غیره را تغییر دهید.

اگر در مورد معایب VPS صحبت کنیم، آنها در مقایسه با انواع دیگر میزبانی ظاهر می شوند:

VPS در مقایسه با هاست اشتراکی گران تر است که به دلیل سطح بالاتر امنیت و قابلیت اطمینان ایجاد می شود.
برای مدیریت میزبانی VPS به دانش فنی بیشتری نیاز دارید، اما این نقطه ضعف توسط کنترل پنل های راحت و مقدار کافی اطلاعات لازم در اینترنت پوشش داده می شود.
پیکربندی نادرست VPS می تواند باعث آسیب پذیری های امنیتی شود. در این صورت، مشتریان هاست* همیشه با پشتیبانی فنی تماس می گیرند که در هر زمان آماده کمک هستند.

چگونه کار می کند؟ به طور خلاصه، میزبانی VPS یک محیط امن و قابل اعتماد برای پروژه شما در اینترنت است. معمولاً چندین سرور خصوصی مجازی مستقل روی یک سرور فیزیکی در حال اجرا هستند. شما دسترسی روت، آدرس‌های IP خود، امکان نصب هر سیستم‌عامل، نرم‌افزار و غیره را دریافت می‌کنید. بنابراین میزبانی VPS قیمت پایین و قابلیت‌های عالی دارد.

از سرورهای مجازی فایل پشتیبانی تهیه نمی شود . چنانچه از این سرویس ها به عنوان هاستینگ استفاده میکنید و یا اطلاعات مهمی روی سرور ها دارید تهیه فایل پشتیبان به عهده مشتری می باشد
قیمت سرور های مجازی مدیران سرور با توجه به مالکیت سرور های اختصاصی در دیتا سنتر های معروف همواره مناسب بوده و مدیران سرور قادر خواهد بود که منابع کاملا اختصاصی و بروز را به مشتریان خود ارائه دهد .

سخت افزار های مورد استفاده در سرور های مجازی روسیه از بروزترین پردازنده ، رم و هارد های موجود می باشد که میتوان به پردازنده Intel® Xeon®  E5-2680 v2 ، رم های DDR 4 ، و هارد های SSD بسیار سریع اشاره کرد .
ترافیک مصرفی شما در خرید سرور مجازی روسیه مدیران سرور کاملا نامحدود بوده . برابر حملات DDoS کاملا ایمن شده است و قابلیت نصب انواع سیستم عامل ها را  داراست که میتونید در زیر مشاهده کنید

  1.  Windows 2022
  2. Cent OS 7
  3. Cent OS 6
  4. Debian 10
  5. Debian 9
  6. Ubuntu 18.04
  7. Ubuntu 16.04
  8. Ubuntu 19.04
  9. Fedora 30
  10. openSUSE Leap 15.1
  11. FreeBSD 12.0
  12. Arch Linux
شرکت مدیران سرور همواره جهت ارتقای سطح کمی و کیفی سرور های خود در تلاش هست و آماده پذیرش ایده ها ، پیشنهادات و انتقادات شما می باشد