سرور مجازی آمریکا

ارائه دهنده موقعیت مکانی استراتژیک و قابل اعتماد

سرور مجازی آمریکا

سرور مجازی آمریکا , وی پی اس , سرور مجازی آمریکا USA , وی پی اس آمریکا USA ,  سرور امریکا فری فایر , سرور مجازی ارزان , خرید VPS آمریکا , خرید سرور مجازی آمریکا

راه حل های شبکه سفارشی، ایمن و قابل اعتماد

با سرور مجازی ابری آمریکا آشنا شوید

مدیران سرور اکنون سرورهای ابری را با پردازنده های AMD در Ashburn، ویرجینیا، ایالات متحده آمریکا ارائه می دهد! عملکرد باورنکردنی که سنگین ترین پروژه های خود را به راحتی انجام دهید.

پینگ تایم پایین سرور مجازی آمریکا برای ساکنان ایران باعث شده که این سرویس به یکی از پرطرفدارترین سرویس ها انتخاب شود . استفاده از هارد های(SSD ) و رم های (DDR4) باعث افزایش سرعت سرویس ها شده تا جایی که شما در زمان استفاده از سرور خود احساس میکنید که با سیستم شخصی خود در حال کار هستید. یکی از کارایی های این سرور برای استفاده از خدمات سایت پی پال است که کمترین حساسیت را ایجاد میکند .

  •  منابع کاملا اختصاصی
  • حداکثر قدرت وانعطاف
  • بدون محدودیت در دسترسی
  • پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری
  • امکان نصب نرم افزهای خاص

 

چرا سرور مجازی آمریکا مدیران سرور؟

تعهد مدیران سرور  ارائه تجربیات بی نظیر برای مشتریان است. ما این کار را از طریق ترکیبی از زیرساخت‌های تسهیلات قابل اعتماد، مجموعه محصولات متنوع و منابع پشتیبانی 24/7/365 انجام می‌دهیم.

پهنای باند گیگابیت

انتقال داده رایگان برای تمام پهنای باند گیگابیت ورودی (Gb) و پهنای باند 5 ترابایت (TB) در یک شبکه سریع Gb دریافت کنید.

محفاظت استاندارد حمله DDoS

برای کاهش ترافیک و محافظت از وب سایت و میزبانی VPS های مدیریت شده خود در برابر حملات ناگهانی، نظارت بلادرنگ دریافت کنید.

آدرس IP اختصاصی

با استفاده از یک آدرس پروتکل اینترنت اختصاصی (IP) عملکرد، سرعت و محافظت از وب سایت های خود را افزایش دهید.

تفاوت سروراختصاصی با سرور مجازی چیست؟

بخش کوچکی از یک سرور اختصاصی با منابع محدود تر را سرور مجازی میگویند.

خرید سرور مجازی آمریکا ساعتی | فروش سرور مجازی | سرور اختصاصی آمریکا | سرور مجازی آمریکا | خرید سرور مجازی | سرور مجازی پی پال

با راه‌حل‌های میزبانی مدیران سرور در ایالات متحده، حال و هوای پر ستاره‌ای داشته باشید . مراکز داده ، زیرساخت‌های پیشرفته، حداقل تأخیر و همتاسازی خوب برای کیفیت نهایی خدمات در ایالات متحده را ارائه می‌کنند. با ارائه خدمات خود در جایی که اهمیت دارند – درست در کنار مشتریانتان – سهم خود را از بازار آمریکا به دست آورید یا افزایش دهید. ما راه‌حل‌های میزبانی VPS را بر روی سخت‌افزار سطح بالا و با کیفیت ارائه می‌دهیم که با آخرین فناوری مجازی‌سازی، فضای ذخیره‌سازی SSD مبتنی بر NVMe و اتصالات شبکه ۱ گیگابیت بر ثانیه تسریع شده است. هر بار عملکرد قابل اعتماد و درجه A دریافت خواهید کرد. ما تضمین می دهیم!

 خرید سرور اختصاصی آمریکا برای آمازون

VPS مقرون به صرفه – به روش آمریکایی

آیا می خواهید یک شرکت در ایالات متحده راه اندازی کنید؟ آیا نیاز به افزایش پایگاه مشتریان آمریکایی خود دارید؟ فقط دوست دارید از بازی آنلاین با دوستان در ایالت های دیگر لذت ببرید؟ خوب، شما خوش شانس هستید زیرا ما فقط یک چیز را داریم!

میزبانی VPS خود را بر روی سرورهای رده بالای مستقر در سراسر ایالات متحده دریافت کنید و تجربه کنید که میزبانی VPS واقعاً قادر به انجام آن است – با حداقل تأخیر، سخت افزار با کارایی بالا و اتصالات شبکه فوق سریع. میزبانی VPS فوری فعال شده در شهر نیویورک، واشنگتن دی سی، بوفالو، میامی، لس آنجلس، سانفرانسیسکو، فینیکس، دالاس، سیاتل و پیتسبورگ موجود است.

بحث منابع صفر

برخلاف هاست اشتراکی، سرور مجازی نیازی به رقابت برای منابعی مانند فضای پردازنده یا رم ندارد – تمام سرویس های VPS به طور کامل با منابع اختصاصی و بدون رقابت جدا شده اند.

قیمت های مقرون به صرفه

یک سرور مجازی می تواند تقریباً همان عملکرد یک سرور اختصاصی را ارائه دهد اما با قیمت بسیار پایین تر. مدیران سرور با قیمت های مناسب برای خدمات عالی همه چیز را به سطح بعدی می برد.

انعطاف پذیری و مقیاس بندی

گرفتار قراردادهای سالانه نشوید – برای منابعی که واقعاً به آن نیاز دارید هزینه پرداخت کنید. منابع سرور مجازی را می توان به راحتی هر زمان که بخواهید و به همان اندازه که می خواهید افزایش دهید.

حریم خصوصی کامل

حتی اگر یک سرور مجازی با زیرساخت فیزیکی را با سایر مشتریات به اشتراک بگذارد، کاملاً ایزوله است. حریم خصوصی شما تضمین شده است و هیچ کس، حتی ارائه دهنده، به سیستم شما دسترسی نخواهد داشت.

 

چه زمانی یک VPS ایالات متحده را انتخاب کنید؟

پایگاه مشتریان ایالات متحده

شما مشتریان زیادی دارید که در ایالات متحده زندگی می کنند و می خواهید مطمئن شوید که بهترین تجربه کاربری ممکن را دارند. محتوای خود را درست در جایی که کاربران شما خواهند بود، میزبانی کنید.

کارگزار فارکس در ایالات متحده

کارگزار یا پلت فرم معاملاتی فارکس شما در ایالات متحده فعالیت می کند و نمی خواهید فرصت های معاملاتی عالی را از دست بدهید زیرا سفارش شما خیلی دیر انجام شده است. تأخیر، همتاسازی و سرعت اتصال عوامل حیاتی هستند.

ساکن آمریکا هستید

شما خودتان در ایالات زندگی می کنید و می خواهید اتصال بهتر و زمان پاسخگویی سریع تری را تجربه کنید.

استخدام آمریکایی ها

شما باید یک شبکه سازمانی برای شرکت خود با کارمندان خود که در ایالات متحده زندگی می کنند راه اندازی کنید. با میزبانی سرور در نزدیکی، گردش کار را بهبود بخشید.

میزبانی بازی های چند نفره برای گیمرهای آمریکایی

شما و دوستانتان از بازی آنلاین لذت می برید و می خواهید سرور بازی خود را میزبانی بازی های چند نفره خود کنید. یا می خواهید یک سرور بازی تجاری برای گیمرهای آمریکایی راه اندازی کنید. با کاهش تأخیر و تضمین سرعت آپلود مناسب، بازی خود را تقویت کنید.

سرور مجازی آمریکا مدیران سرور متناسب با نیازهای شماست

به مجموعه سرویس های ما در سرور مجازی آمریکا نگاهی بیندازید. سرورمجازی امریکا مدیران سرور در دیتا سنتر کاماترا از شهرهای میامی، شیکاگو ، تگزاس ،سانتا کلرا ، نیویورک ارائه می شود .یک سرویس ایده آل را بیابید که واقعاً مناسب نیاز شما باشد . شما همیشه می توانید با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک می کنیم تا برنامه ای را که برای موفقیت کسب و کار خود نیاز دارید پیدا کنید. 
شرکت مدیران سرور همواره جهت ارتقای سطح کمی و کیفی سرور های خود در تلاش هست و آماده پذیرش ایده ها ، پیشنهادات و انتقادات شما می باشد

تفاوت سروراختصاصی با سرور مجازی چیست؟

بخش کوچکی از یک سرور اختصاصی با منابع محدود تر را سرور مجازی میگویند.