سرور مجازی هلند

نوعی از سرویس میزبانی است که در یکی از دیتا سنتر های هلند قرار دارد که به شما یک آی پی تمیز از آن کشور ارئه میکند.با توجه به ازدیاد محدودیت ها و نیاز افراد یا مدیران کسب و کار برای ارتباط با مخاطبین یا استفاده از خدمات وب سایت های خارجی از طریق آی پی ایران ،امکان پذیر نیست بسیار قابل اهمیت است.

از این رو زمان تحویل سرور مجازی به مشتری از تمیز بودن آی پی کاملا مطمئن می شویم . بنابراین چنانچه پس از تحویل آی پی و استفاده مشتری از آن به هر دلیلی اتفاقی برای  ای پی در اینترنت ایران روی دهد ، تعویض ای پی برای مشتری شامل دریافت هزینه خواهد بود . لطفا به این مورد توجه فرمائید .

سرور مجازی هلند

وی پی اس هلند | سرور مجازی هلند |  سرور ابری ساعتی هلند | خرید سرور ابری هلند | خرید vps هلند | سرور میکروتیک هلند

خرید سرور مجازی ارزان هلند

با انتخاب و خرید vps  هلند شما میتوانید بخشی از منابع یک سرور اختصاصی را خریداری کنید .و به همان اندازه ار سخت افزاری که مورد نیاز  شما است. البته که هزینه کم تری نسبت به یک سرور اختصاصی پرداخت می کنید. در ضمن شما با خرید سرور مجازی هلند یک آی پی تمیز | آی پی ثابت | از کشور هلند دریافت می کنید.

اگر به هر دلیلی نیاز به یک آی پی ثابت اختصاصی برای استفاده خود دارید سرور مجازی هلند برای شما یک گزینه بسیار مناسب است.

IP ثابت هلند

هنگام استفاده های مختلف از سرور مجازی هلند برای هاست پربازدید ، گیم سرور یا مواردی دیگر با IP  ثابت هلند شما میتوانید به صورت کاملا ناشناس در دنیای اینترنت باشید و مانند یک شهروند از کشور هلند با پینگ پایین که مناسب هاست تلگرام است با سرعت بالا از سرور استفاده کنید .

 

خرید سرور مجازی هلند

خرید vps ارزان هلند | سرور میکروتیک ارزان | خرید VPS | vps هلند | vps هلند | آی پی هلند برای بایننس

ویژگی های سرور مجازی هلند

دسترسی به سرور

برای دسترسی به سرور لینوکس هلند شما باید با استفاده از نرم افزاری مثل پوتی از طریق یوزر روت و پروتکل ssh به سرور متصل شوید . از این طریق می توانید به راحتی هسته لینوکس سرور خود را بروزرسانی کنید ، اسکریپت مورد نظر خود را نصب و حتی یک هاست راه اندازی کنید .

چنانچه به این امور آشنایی ندارید پیشنهاد میکنیم که آموزش اتصال به SSh  و یا فعال کردن یوزر روت را مطالعه نمائید .

تغیرات در منابع سخت افزاری

احتمال این که سرویس خریداری شده شما برای استفاده شما کافی نباشد و جود دارد ، بنابراین شما میتوانید فقط با ارتقا پلن وی پی اس هلند خود منابع بالاتری را در اختیار داشته باشید تا هم قدرت و هم سرعت بالاتری را تجربه کنید

امنیت سرور

ایجاد یا افزایش امنیت سرور مجازی هلند کاملا به عهده کاربران عزیز خواهد بود . اگر شما اطلاعات و تخصص کافی برای امنیت سرور خود را دارید می توانید به راحتی با بستن پورت های داخلی برای نت اسکت و روش کردن فایروال در سرور لینوکس ابونتو به امنیت بالا تری برسید . همچنین برای تعدادی  از سرور های ابری مانند سرور مجازی هتزنر درخواست فعال کردن فایروال سخت افزاری بدهید

بدیهی است اگر تخصص کافی در این زمینه ندارید حتما از افرادی متخصص و آشنا استفاده کنید

قیمت وی پی اس هلند

به دلیل تفاوت موقعیت جفرافیایی دیتاسنتر هلند نسبت به کشور ایران هزینه استفاده از سرور مجازی هلند کمی گران تر است . البته به نسبت مقدار پرداختی شما برای یک وی پی اس هلند کیفت سرعت و پایداری یک سرور  بسیار خوب را تجربه خواهید کرد.

پردازنده و هاردهای پر سرعت (nvme) در سرور مجازی هلند با بهره مندی از سیستم عامل هایی نظیر لینوکس ، ویندوز و حتی سرور مجازی میکروتیک سرعت و قدرت بی نظیری به شما خواهد داد .

پلن های تعریف شده در سایت مطابق با نیاز های کاربر ساخته شده است . میتوانید انتخابی مناسب برای نوع مصرف خود از میان سرویس های ارائه شده توسط ما بهره ببرید

چنانچه پس از توضیحاتی که ما ارائه کردیم همچنان سوالاتی در مورد خرید vps هلند ارزان داشتید می توانید با تماس با مرکز پشتیبانی  فروش و فنی شرکت مدیران سرور  مشاوره رایگان قبل از خرید برای انتخابی درست و مناسب داشته باشید

شرکت مدیران سرور همواره جهت ارتقای سطح کمی و کیفی سرور های خود در تلاش هست و آماده پذیرش ایده ها ، پیشنهادات و انتقادات شما در مورد Netherlands Vps می باشد.