سرور مجازی هنگ کنگ (سرور چین)

سرورهای مجازی هنگ‌ کنگ، که به واسطه جایگاه خاص اداری خود در چین به یک شبکه میزبانی اختصاص یافته بهره‌مند هستند، خدمات منحصر به فردی را عرضه می‌کنند. بواسطه برخورداری از ارتباطات شبکه‌ای متعدد و بومی، VPS های هنگ‌کنگ، که در این مرکز مالی بزرگ آسیا مستقر هستند، امکان دفاع مؤثر در برابر هرگونه تهدیدات سایبری مانند حملات DDoS و نفوذ هکرها را فراهم می‌آورند و همچنین، به لحاظ اقتصادی نیز گزینه‌های مقرون به صرفه‌ای به شمار می‌روند.

شبکه وسیع سرور مجازی چین به مراکز مختلف تبادل ترافیک اینترنتی جهان متصل است و این امکان را فراهم می‌کند که میزبانی و داده‌ها به سراسر نقاط دنیا از جمله اروپا، آمریکای شمالی و آسیا منتقل گردند. این منطقه همچنین تحت شبکه AMS-IX قرار دارد و کشورهایی نظیر هلند، هند و شهرهایی چون سان‌فرانسیسکو و کارائیب و شیکاگو را به یکدیگر وصل می‌کند. به علاوه از طریق EQIX-HK که یک مبادله جهانی اینترنت است، قابلیت پیوند حتی گسترده‌تری را ارائه می‌دهد. در عین حال، شبکه داخلی سرور مجازی هنگ‌کنگ، HKIX نام دارد و خدمات اینترنتی محدود به این منطقه را در اختیار می‌گذارد.

قابل توجه :امکان تعویض آی پی و بازگشت وجه در این دیتا سنتر وجود ندارد

سرور مجازی چین

سرور مجازی چین | فروش سرور مجازی | خرید VPS | سرور مجازی هنگ کنگ | سرور چین

سرور مجازی چین

امنیت بالا:
سرور مجازی هنگ کنگ با توجه به قوانین و مقررات منطقه ویژه اقتصادی هنگ کنگ، امنیت بالایی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به رمزگذاری اطلاعات، فایروال قوی و نظارت مداوم بر شبکه اشاره کرد.

قابلیت ارائه خدمات متنوع:
سرور مجازی چین، قابلیت ارائه خدمات متنوعی را از جمله هاستینگ وب، پشتیبانی از برنامه‌های مختلف و مدیریت سایت‌های وب را پشتیبانی می‌کند.

قابلیت گسترش بالا:
یکی از ویژگی‌های سرور مجازی هنگ کنگ، قابلیت گسترش بالای آن است. با توجه به اینکه این سرور در یک منطقه ویژه اقتصادی قرار دارد، امکانات شبکه و اینترنت بسیار قوی و پایدار است که به کاربران این سرور امکان می‌دهد برای ارائه خدمات خود به تعداد کاربران بیشتری و با سرعت بیشتری از آن استفاده کنند.

قابلیت پشتیبانی 24 ساعته:
سرور مجازی چین قابلیت پشتیبانی 24 ساعته دارد. به عبارتی دیگر، در هر ساعت از شبانه‌روز امکان تماس با پشتیبانی سرور وجود دارد تا هرگونه مشکلات را برطرف کند.

هزینه‌ی کمتر:
استفاده از سرور مجازی هنگ کنگ یا سرور چین در مقایسه با سرور‌های فیزیکی هزینه‌ی کمتری دارد. این به این دلیل است که برای استفاده از سرور مجازی هنگ کنگ نیازی به خرید و نگهداری سرور فیزیکی نیست.

در نهایت، استفاده از سرور مجازی چین برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ بسیار مفید است. این سرور برای کاربران خود امکاناتی مانند امنیت بالا، قابلیت گسترش بالا و پشتیبانی 24 ساعته را فراهم می‌کند. همچنین، هزینه‌ی کمتری نیز در مقایسه با سرور فیزیکی دارد که به کسب و کارها در کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند

تهیه فایل پشتیبان

از سرورهای مجازی فایل پشتیبانی تهیه نمی شود . چنانچه از این سرویس ها به عنوان هاستینگ استفاده میکنید و یا اطلاعات مهمی روی سرور ها دارید تهیه فایل پشتیبان به عهده مشتری می باشد
قیمت سرور های مدیران سرور با توجه به مالکیت اختصاصی در دیتاسنتر های معروف مانند هتزنر ، OVH،لیزوب ، ورلد استریم ،رداستیشن ،xlhost، کلوکراسینگ همواره مناسب بوده و مدیران سرور قادر خواهد بود .که منابع کاملا اختصاصی و بروز را به مشتریان خود ارائه دهد .

سخت افزار های مورد استفاده در سرور های مجازی هنگ کنگ از بروزترین پردازنده ، رم و هارد های موجود می باشد که میتوان به پردازنده Intel® Xeon®  E5-2630v4 ، رم های DDR 4 ، و هارد های SSD بسیار سریع اشاره کرد .
ترافیک مصرفی شما در سرور های مدیران سرور محدود بوده . برابر حملات DDoS کاملا ایمن شده است و قابلیت نصب انواع سیستم عامل ها را داراست که میتونید در زیر مشاهده کنید

  1. Windows
  2. Cent OS 7
  3. Cent OS 6
  4. Debian 10
  5. Debian 9
  6. Ubuntu 18.04
  7. Ubuntu 16.04
  8. Ubuntu 19.04
  9. Fedora 30
  10. openSUSE Leap 15.1
  11. FreeBSD 12.0
  12. Arch Linux

مدیران سرور قابلیت ارائه سرور مجازی از ۳۲ لوکیشن دنیا را دارد که میتوان به کشور های زیر اشاره کرد .

سرور مجازی آمریکا
سرور مجازی روسیه
سرور مجازی انگلیس
سرور مجازی آلمان
سرور مجازی ایران
سرور مجازی فنلاند
سرور مجازی کانادا
سرور مجازی هلند
سرور مجازی فرانسه

سرور مجازی چین

شرکت مدیران سرور همواره جهت ارتقای سطح کمی و کیفی سرور های خود در تلاش هست و آماده پذیرش ایده ها ، پیشنهادات و انتقادات شما می باشد